Support / Veelgestelde vragen / Hulp en ondersteuning / Onderhoud en ondersteuning

Onderhoud en ondersteuning

We hebben antwoorden gevonden voor:

Neem contact op met jouw dealer bij wie je het product hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was of ben je opzoek naar een andere dealer? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

Je eerste aanspreekpunt voor reparaties van producten is de dealer bij wie je jouw product hebt gekocht. Als je niet meer weet wie dat was, neem dan contact op met ons.

Documentatie voor huidige producten en producten die niet meer verkocht worden, zijn te vinden op onze Support pagina. Zoek gewoon op het product dat je nodig hebt.

Reserveonderdelen zijn beschikbaar via ons netwerk van erkende dealers. Neem contact met ons op om de dichtstbijzijnde dealer te vinden. Helaas kunnen we geen reserveonderdelen direct verkopen.

Informatie over de garantie is te vinden in de gebruikershandleiding van jouw product. Kan je de handleiding niet meer vinden? Download een versie online.

Je eerste aanspreekpunt als er een probleem voordoet, is de dealer bij wie je het product van Sunrise Medical hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

Wij zijn alleen de fabrikant en nemen geen producten terug. Je kan overwegen om het product aan een liefdadigheidsorganisatie te schenken.