Support / Veelgestelde vragen / Hulp en ondersteuning

Hulp en ondersteuning

We hebben antwoorden gevonden voor:

Sorry, onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.

Ja, je kan online een gratis pasafspraak maken door het formulier in te vullen op de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.

Onze producten kunnen allen gekocht worden via ons dealernetwerk. Velen van hen bieden financieringsopties aan. Neem contact met ons op om jouw dichtstbijzijnde dealer te vinden.

Dit hangt volledig af van de keuzes die je maakt. De basisprijs (met de standaardopties geselecteerd) is te vinden op de prijslijst van het product. Als je jouw rolstoel privé wilt kopen, raden wij je aan om contact op te nemen met ons Experience Center.

Jammer genoeg kunnen we geen producten schenken aan particulieren.

Onze producten zijn alleen verkrijgbaar via ons dealernetwerk in Nederland. We hebben veel verkooppunten over de hele wereld. Neem contact met ons op om de beste voor je te vinden.

Onze producten kunnen alleen gekocht worden via ons netwerk van dealers. Je kan de aanbevolen basisprijs terugvinden op de prijslijst van het product, maar dit is slechts een richtprijs en de basisprijs van je dealer kan verschillen.

Ja. Neem contact met ons op met het product waarin je geïnteresseerd bent en we zullen een exemplaar per post naar je verzenden.

Je dichtstbijzijnde dealer heeft een ruim assortiment aan producten in hun showroom staan die je kan bekijken of uitproberen. Je kan ook een pasafspraak in ons Experience Center maken voor het product waarin je geïnteresseerd bent via de desbetreffende productpagina. Je kan ook contact met ons opnemen.

Neem contact op met jouw dealer bij wie je het product hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was of ben je opzoek naar een andere dealer? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

Je eerste aanspreekpunt voor reparaties van producten is de dealer bij wie je jouw product hebt gekocht. Als je niet meer weet wie dat was, neem dan contact op met ons.

Documentatie voor huidige producten en producten die niet meer verkocht worden, zijn te vinden op onze Support pagina. Zoek gewoon op het product dat je nodig hebt.

Reserveonderdelen zijn beschikbaar via ons netwerk van erkende dealers. Neem contact met ons op om de dichtstbijzijnde dealer te vinden. Helaas kunnen we geen reserveonderdelen direct verkopen.

Informatie over de garantie is te vinden in de gebruikershandleiding van jouw product. Kan je de handleiding niet meer vinden? Download een versie online.

Je eerste aanspreekpunt als er een probleem voordoet, is de dealer bij wie je het product van Sunrise Medical hebt gekocht. Weet je niet meer wie dat was? Neem dan contact op met ons en wij proberen je verder te helpen.

       
  • 1
  •  
  • 2
  •