20-12-2022

logo-thiis-award-2022.png

De Magic 360 is opgenomen in de lijst van Retailers’ Choice Products of the Year (favoriete producten van dealers in het Verenigd Koninkrijk).

In deze jaarlijkse special vroeg THIIS Magazine aan dealers welke producten het meeste indruk op hen hadden gemaakt. Bedrijfsleiders uit de hele mobiliteitssector namen deel aan de special en presenteerden het product dat er dit jaar voor hen uitsprong.

Met trots kunnen we melden dat Lifestyle & Mobility heeft gekozen voor de Magic 360. Daarmee staat deze elektrische rolstoel als product van het jaar in de nieuwste lijst.

Darren Macey, Business Development Manager bij Lifestyle & Mobility: “We zoeken altijd producten die innovatief zijn en het leven van klanten kunnen verbeteren. De Magic 360 is een elektrische rolstoel met midwielaandrijving die uniek is in de markt. Dankzij de verwisselbare aandrijfwielen (3 wielopties) krijgen klanten in feite drie elektrische rolstoelen in één; je kiest gewoon de wielen die bij jouw omgeving passen.”

Jill McKechnie, General Manager bij Magic Mobility reageert op de prijs:

“Het is geweldig dat de Magic 360 wordt erkend als beste product in zijn segment en een topkeuze voor dealers in het VK. Magic Mobility heeft zich de afgelopen 28 jaar enorm ingezet om gebruikers optimale mogelijkheden te bieden om een wereld te omarmen die niet vlak is.”

“Tijdens de ontwikkeling van de Magic 360 hadden we een ambitieus doel: we wilden de smalste echte elektrische all-terrain rolstoel creëren. Een rolstoel waarin je er goed uitziet en je goed voelt, of je nu binnen rijdt of buiten.”

“Een belangrijk resultaat was de introductie van Crossover-wielen. Daarmee combineert de Magic 360 een compacte framebreedte met uitstekende outdoor rijprestaties, en dat maakt het de meest veelzijdige elektrische rolstoel met midwielaandrijving in de markt. Door de keuze uit Urban , Crossover  en Off-road aandrijfwielen kunnen gebruikers het onderstel bovendien volledig aanpassen aan hun behoeften.”

Het verslag van Lifestyle & Mobility en het volledige overzicht van Retailers’ Choice Product of the Year vind je op thiis.co.uk.

Kijk voor meer informatie over deze elektrische rolstoel de productpagina van de Magic 360.

Over Sunrise Medical: Sunrise Medical zet zich in om het leven van mensen te verbeteren en is een marktleider op het gebied van innovatie, productie en distributie van hoogwaardige mobiliteitshulpmiddelen en -oplossingen. De belangrijkste producten worden in meer dan 130 landen onder 17 eigen merken verkocht en omvatten handbewogen en elektrische rolstoelen, e-mobiliteitsproducten, scootmobielen, zit- en positioneringssystemen en ADL-hulpmiddelen. Sunrise Medical is gevestigd in 18 landen en heeft wereldwijd meer dan 2.300 medewerkers. Het hoofdkantoor van de groep is gevestigd in Malsch, Duitsland.