25-5-2020

→ Update 25 mei 2020

Het coronavirus (COVID-19) leidt tot veel vragen, zeker voor een wereldwijd georiënteerd bedrijf als Sunrise Medical. Voor onze werknemers en klanten nemen wij wereldwijd maatregelen om risico’s te beperken en volgen daarbij de internationale richtlijnen die worden toegepast door de World Health Organisation, deze kunnen verschillen van land tot land. In Nederland volgen wij nauwlettend de adviezen van het RIVM en daarop passen wij onze uitgebreide voorzorgsmaatregelen aan om verspreiding van het virus te voorkomen.

Wat betekent dit voor u als klant of leverancier?

Hygiëne

Wij schudden geen handen meer en verzoeken u ook de andere hygiënemaatregelen in acht te nemen:

  • was uw handen regelmatig
  • hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • gebruik papieren zakdoekjes
  • houdt 1,5 meter afstand.

Afspraken

Heeft u een afspraak met ons bijvoorbeeld ter ondersteuning van het leveren, aanmeten, aanpassen of repareren van een hulpmiddel, dan zullen wij met u overleggen hoe deze het beste vorm te geven met de eventueel benodigde voorzorgsmaatregelen. Dit kan ook betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen. Wij volgen de richtlijnen van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

Leveringen

Op dit moment heeft het coronavirus (COVID-19) door bepaalde toeleveringen en distributie invloed op onze leveringen. Wij houden onze zakelijke klanten actief op de hoogte.

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar en onze dienstverlening gaat gewoon door, de administratieve reactiesnelheid kan tijdelijk wat langer zijn dan u van ons gewend bent. Onze medewerkers werken gedeeltelijk op een andere locatie om de continuïteit van onze dienstverlening en de gezondheid van u en onze medewerkers te kunnen waarborgen.

Wilt u weten wat het coronavirus (COVID-19) voor u betekent, dan verwijzen wij u naar de website van het RIVM.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u bellen met uw reguliere contactpersoon of met onze Customer Service afdeling via 088 - 50 123 45 of info@sunrisemedical.nl.

 

→ Update 23 april 2020

Afspraken

Wij zullen sociale contacten proberen te vermijden in onze vestigingen Nieuwegein en Helmond, in ieder geval tot en met 1 juni 2020. Heeft u een afspraak met ons in één van onze vestigingen, dan zullen wij met u overleggen hoe deze anders vorm te geven. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Zijn wij nodig ter ondersteuning van het leveren, aanmeten, aanpassen of repareren van uw hulpmiddel, dan volgen wij de richtlijnen van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

 

→ Update 24 maart 2020

Afspraken

Wij zullen sociale contacten proberen te vermijden in onze vestigingen Nieuwegein en Helmond, in ieder geval tot en met 1 juni 2020. Heeft u een afspraak met ons in één van onze vestigingen, dan zullen wij met u overleggen hoe deze anders vorm te geven. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

 

→ Update 16 maart 2020

Hygiëne

Wij schudden geen handen meer en verzoeken u ook de andere hygiënemaatregelen in acht te nemen:

  • was uw handen regelmatig
  • hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog
  • gebruik papieren zakdoekjes

Afspraken

Wij zullen sociale contacten proberen te vermijden in onze vestigingen Nieuwegein en Helmond, in ieder geval tot en met 6 april 2020. Heeft u een afspraak met ons in één van onze vestigingen, dan zullen wij met u overleggen hoe deze anders vorm te geven. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

Leveringen

Op dit moment heeft het coronavirus (COVID-19) incidenteel door bepaalde toeleveringen invloed op onze leveringen. Mocht dit veranderen, dan houden wij onze zakelijke klanten actief op de hoogte.

 

→ Update 13 maart 2020

Afspraken

Wij zullen sociale contacten proberen te vermijden in onze vestigingen Nieuwegein en Helmond, in ieder geval tot en met 31 maart 2020. Heeft u een afspraak met ons in één van onze vestigingen, dan zullen wij met u overleggen hoe deze anders vorm te geven. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

 

→ Update 11 maart 2020

Afspraken

Specifiek voor Noord-Brabant met name onze vestiging in Helmond zullen wij sociale contacten proberen te vermijden, in ieder geval tot en met 17 maart 2020. Heeft u een afspraak met ons in Helmond of is de afspraak in Noord-Brabant, dan zullen wij met u overleggen hoe deze anders vorm te geven. Dit kan betekenen dat wij de afspraak bijvoorbeeld middels technologische oplossingen voortzetten, verzetten of verplaatsen naar onze vestiging in Nieuwegein.

Heeft u griepverschijnselen (verkouden, koorts, hoesten) of bent u naar een risicogebied geweest? Dan verzoeken wij u de afspraak met ons te annuleren of op een andere wijze voort te zetten (bijv. telefonisch).

Leveringen

Op dit moment heeft het coronavirus (COVID-19) niet of nauwelijks invloed op onze leveringen. Mocht dit veranderen, dan houden wij onze zakelijke klanten actief op de hoogte.

Bereikbaarheid

Wij zijn bereikbaar en onze dienstverlening gaat gewoon door. Wel kan het zijn dat u medewerkers op een andere locatie treft om de continuïteit van onze dienstverlening en de gezondheid van u en onze medewerkers te kunnen waarborgen.